top of page

הבוקר שאחרי - דיאולוג

- את באה לארוחת בוקר?

- מה אתה רציני? בקטע של דייט?

- כן, לגמרי.

- אין מצב, אני לא מכירה אותך בשיט.

- אם אני מנחש שלוש דברים עלייך, את באה?

- עשר.

- מה עשר? חמש.

- שבע.

- שש וסגרנו.

- שש וסגרנו.

- טוב… את מאזניים.

- סחטין. עין טובה למדע מנופץ ולא אמיתי.

- ויש לך אחים גדולים.

- כמה?

- שניים.

- יפה.

- זה דרך אגב כבר שלושה ניחושים נכונים.

- טוב, יאללה, מה עוד?

- את אדם של כלבים.

- כי אני נורמאלית, חצי נחשב.

- חצי תגידי לסבתא שלך. דרך אגב, יש לך סבתא שאת מתה עליה.

- ממש קופרפילד אתה. טוב, אחד אחרון.

- את אוהבת שקשוקה. ואת באה לאכול אחת איתי עכשיו.

- טוב גבר, ניצחת ובגדול. לוקחים את האוטו שלי.

- למה אוטו? נלך ברגל, יש שקשוקה קרובה פה ליד.

- אין מצב, אני שונאת שקשוקה.

- מה? אבל…

- וגם יש לי רק אחיות, אני מזל תאומים וחתולים זה הדבר הכי חמוד שנברא בעולם הזה.

- רגע...

- אל תתרגש. יש מקום ממש ממש טוב של סנדוויצ'ים במרכז העיר, עשר דקות באוטו ואנחנו שם.

Recent Posts
Search By Tags
No tags yet.
bottom of page