top of page

קריינות Poo-Pourri חדר מורים

הפרזנטורית - המורה המהודקת, המאופקת, המכובדת, והלא מתאפקת. דמיינו אותה מדברת מנוקד.

עים להכיר.

תפסתם אותי בדיוק בתום עשיית הצרכים המוצקים שלי.

ואני אוסיף ואומר,

איזו הקלה.

אפשר לומר שחרבון ראשון אחרי יום עבודה

משקלו כמשקל חורבן בית ראשון.

משמעות הביטוי היא שמדובר בשחרור האיכותי והמפנק לו חיכיתי שישה שעורים מלאים,

ועוד מחמיר המצב עקב האוכל שמגישם אצלנו במזנון שכולל בעיקרו שמן עם תוספת פסטה או נקניקיות.

והרי כולנו חולמים על אותו הדבר.

להתגנב בהפסקה אל שירותי המורים

ולהוריד אבנים מהלב ומהלבלב.

האין זו היא תחושה עילאית, שיש אחרי חרבון טוב שלא היה כבר כמה זמן.

אך מה עם הריח? הסוציאום יריח, הסוציאום ישפוט!

האם עלי להעלים ראיות כפושעת? לרסס ספרי אריסול רעיל אשר פוגע בשכבות האטמוספירה ובעור הפנים.

ברוך שפטרני.

הרי לשם כך המציאו את הפופ-ארי.

מלשון פופ. צוֹאָה, פֶּרֶשׁ, חָרָא.

כל מה שעלי לעשות זה לפזר מחומר פלא זה על מי מנוחות של האסלה,

עוד בטרם אגש למלאכה.

הנוזל מייצר שיכבה עדינה שמונעת מהגזים הרעילים שלי לצאת אל העולם

ולהרוס לי את הרפוטציה.

כן, מדובר במוצר אמיתי בהחלט.

וכן.

הוא עושה את שלו.

אז בין אם אני בהפסקה,

באמצע השיעור,

בישיבה מייגעת.

מעיי חופשיים כציפור הנפש.

לא התלמיד,

לא ההורה,

ולא המנהל

ידעו שהרגע הנחתי אבן פינה,

עסיסית ומספקת.

פופ-ארי.

הצורך שלנו, זה שלא יריחו את הצורך שלך."

Recent Posts
Search By Tags
No tags yet.
bottom of page